28.2.2015

Iltatähti



Tänne on tullut tuollainen pieni hirviö. Kamalan huonotapainen, ei edes soittanut ensin ja vaan paukkas sisään ja jäi. Tiedättekö ne vieraat jotka ei vaan tajua lähteä. Nyt se leikkii mun leluilla ja mun ihmisillä, sietämätöntä! Oon yrittänyt pari kertaa sitä haistella, vaivihkaa takaa päin mutta tietty se heti tulee mun naamalle eli ei kunnioita yhtään mun tilaa. Mä olen kuitenkin Pyhä Birma, mulla on mun oma tila ja se kuule ole mikään hotellin aulabaari. Noi ihmiset on tietty ihan tuitui kun se vähän räpyttelee ja heiluttelee noita sen isoja pikkutassuja. Niin, ja eihän sillä ole edes tumppuja! Eikö se tiedä että herrasmiehillä on valkoiset hanskat ja sitä paitsi tuo yks ihminen sattuu pitämään tumpuista, se on sellanen käsityöharrastaja. Me välillä leikitään langoilla yhdessä. En oikein nyt tiedä mitä mun pitäisi ajatella tosta snadista, onhan se tavallaan aika kiinnostava. Ei yhtään noiden ihmisten näkönen vaan enemmän niinkun mä mutta minikoossa, kieltämättä kiehtovaa.

Sen nimi on ilmeisesti Diego ja se on kuulema räsy eli Ragdoll. Pitäis olla tosi lepposaluonteinen mutta on se kyllä mulle pari kertaa sähissyt. Ehkä sen mielestä mä olen yhtä epäilyttävä kun se mun mielestä, vaikka alan mä ehkä pikkasen sopeutuu koska ilmeisesti se jää meille. Ilmeisesti mun pitäisi siis jakaa tää mun tila sen kanssa. Positiivisena puolena mainittakoon että noi ihmiset on nyt koko ajan kotona ja ne hyysää mua eli rapsuttelee ja antaa herkkuja, ei ollenkaan pöllömpää.





11 kommenttia:

  1. Oi että. <3 Pehmoisia onnen hetkiä uuden suloisen tulokkaan kanssa! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana kissanpentu ja hyvän rotuvalinnan olette tehneet. Meillä myös Ragdoll tyttö, joka pian 2v. Leikkisä ja seurallinen ja tykkää kun lapset hellivät sitä :). Kissa on ollut meillä 4kk ja kotiutunut loistavasti.
    Kirsikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla :) Itseasiassa Ragdoll valinta myödostuikin juurikin rodun luonteenpiirteiden takia, toivomme että tästä tulee super sylikissa!

      Poista
  3. Apua miten suloinen tähtönen!!onnea perheenlisäyksestä!vähän jo arvelin kun oli se; milloin tulee toinen -postaus ;) -sini-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kiitos sini! On kyllä jännä fiilis että miten jotenkin sitä otti nietoksen puolesta "henkilökohtaisesti" tämän uuden perheenjäsenen tulon, olen semisti "loukkaantunut" mutta kuitenkin innoissani :)

      Poista
  4. Oi että mikä iltatähti. Hän on ihana <3 nauttikaa! Ja onnea uudesta perheenjäsenestä!

    VastaaPoista
  5. Onnittelut uudesta perheenjäsenestä! Tyttärellä on Ragdoll ja enpä ole hyväluontoisempaa kissaa tavannut. Taaperosta ei välitä yhtään ja aina on tulossa syliin, niin vieraaseen kuin tutumpaankin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja :) Juuri näitä luonteenpiirteitä toivomme Diegoltakin ja toistaiseksi on ainakin ollut ihan vastustamaton sylittelijä ja hurjan rohkealuonteinen.

      Poista

Ihan mahtavaa jos ehdit jättää kommentin,
ilahdun ihan jokaisesta!
Kiitos kun kävit ♥