31.3.2009

Löydä sisäinen petosi.

27.3.2008


Mikäli olet menossa Hulluille.
Minä olen.

4 kommenttia:

  1. Ai niin joo. Tänään niin poikki että nou tänks.

    Mutta perjantaina olis mua kiinnostavia juttuja...

    VastaaPoista
  2. Hih, hyvä kuva! Tuolta siellä joskus kyllä tuntuu...
    Mä en mene tänään. Äitini hoitaa asiat puolestani. No...hänkin heräsi myöhässä joten tuskin TTH asuja enää on jäljellä. Oh well..
    Mä painun Hesaan hulluttelemaan kahden pojan kanssa perjantaina...mitäköhän siitäkin tulee...

    VastaaPoista
  3. Mitäs sieltä löytyi? :) Mä juoksin eilen puoli neljä Stokkalle hakemaan Ticketin pukua, tulos nolla. Otin metron Itikseen ja sieltä löysin palautuksena just tulleen puvun oikeassa koossa :D Lapsi mukana niin ei jaksanut muuta enää katsella. Lauantaina ajattelin kipaista heti aamusta kun pääsen yksin :)

    VastaaPoista
  4. Ihan kun alkaisin hieman paranemaan... toivotaan näin.

    Ostin lähinnä muille sieltä Tickettejä ja meille vain muutaman jutun, perusjuttuja. Bobosta sain juuri mitä hain ;)
    Keskiviikko iltana kävimme vielä Stockan leluosastolla ja hakemassa minulle synttärilahjaksi kantistarjoustakin. Tosiaan sillon huomasin että Tickettejä oli jäljellä vain muutama oranssi.

    Tostaina piipahdimme koska pomppu halusi ostaa minulle synttärilahjan :)
    Asumme siis noin 3 minuutin kävelymatkan päässä Stockalta eli tuo lähteminen ei kauheata vaivaa tuota ;)

    VastaaPoista

Ihan mahtavaa jos ehdit jättää kommentin,
ilahdun ihan jokaisesta!
Kiitos kun kävit ♥