9.5.2009

Punaista ja sinistä.




Meillä punainen ja sininen ovat Pompun värit.
Padmélla on vain sinisenä farkkuja ja pojan vanha fleece huppari joka on punainen.

Menin vuosi sitten ostamaan Bobon ystiksestä housut missä on punaista.
Nämä sittemmin tuottaneet päänvaivaa sillä niihin on pitänyt metsästää
läjä paitoja ja huppari että jonkunlaisen kokonaisuuden saa aikaiseksi.

Nyt yllätykseni huomasin että vaikka tyttö näyttää ihan vieraalle noissa väreissä,
ne silti sopivat hänele yllättävän hyvin.
Saavatko pastellit nyt väistyä?

















Hyvää viikonloppua!


3 kommenttia:

  1. Niin ,se on ihmeellistä kuinka alkaa jotenkin suhteuttaa lastaan tiettyjen värien kautta...

    Kun meillä oli vuoden verran retro-Nöppeli ruskeissaan ja oransseissaan ja nyt sitten kesää kohti tulossa vaaleissakin sävyissä kirmaava heippi/maalaisromantiikka-taapero...Todella viehättävää seurata millainen tyttö uusien vaatteiden myötä näyttäytyy...

    Ja sitten mua ihan melkein jänskättää millainenkohan tyyli mun silmää syksyllä viehättää...;)

    VastaaPoista
  2. Minä olen sellainen tyylejen läpikahlaaja. Meiltä löytyy kaapeista retroa, basic meininkiä, klassista, romanttista .. Vuodenaikojen mukaan fiilikset muuttuu. Nyt kesää kohti on taas hillitty ja romanttinen alkanut maistua hyvältä :P Pääasia että lapsen päälle sopii.


    Kauniisti teidän neidille sopiikin tummansininen. Korostaa oikein noita upeita silmiä! Meidän nuorimmainen näyttää suloselta vaaleansinisessä, vaikka itse sanonkin ;D

    VastaaPoista
  3. Minä taas olen sellainen "pitkään samassa tyylissä" tyyppi. ;)
    Tiedän jo nyt sanoa mistä tykkään syksylläkin, koska maku ei niin pian muutu.

    Esim. retrot on ollut nyt ihan ykkösiä 1,5v ja ruskea jo 5v. Tummansininen taas on ollut inhokki jo 6v. :D

    VastaaPoista

Ihan mahtavaa jos ehdit jättää kommentin,
ilahdun ihan jokaisesta!
Kiitos kun kävit ♥