28.4.2009

Bongaa!



Kuvan on ottanut Rebel.


Siitä minut tunnistaa, olen lähes aina kamera kädessä.
Tai sitten se roikkuu kaulalla ja etsin kuumaisesti jälleen kadonnutta linssisuojusta
tai murisen kun kortti tai akku loppui taas.

Joskus kesällä minut voi löytää ojan pohjalta, tikapuilta tai kukkapenkistä...,
siksi minulla on todella usein vihreät reisitaskuhousut ja vaelluskengät jalassa.

Hiukset ovat lähes poikkeuksetta kiinni ja ovat tuosta kuvasta kasvaneet aika paljon.
Mottoni on että jokainen näyttää hyvältä aurinkolasit päässä.

Lapseni juoksevat yleensä ympärillä ja tekevät outoja asioita
sillä äiti voi aina paimentaa koska etsii parempaa kuvakulmaa,
olen siis joko välinpitämätön äiti tai rohkea kuvaaja,
päätä sinä.

Kesällä meillä on aina ruokaa.
Jos kuulet kiukuttelevan kolmekymppisen jossain lähellä,
se olen varmasti minä nälkäisenä.
Ruokaa ja juomista on oltava tai ei suju.
Vaunujemme alakori on yleenä aina lastattu
vesipulloilla, kolapullolla ja porkkanoilla
ja kaikella muulla naposteltavalla.

Syönnin välissä ehdin yleensä tekemään
lapsenomaisia huomioita
tai piikittelemään leikkisästi ympäristöä, elollisia tai elottomia.
Joskus me leikitään hippaa vaikka keskellä keskustaa.

Asusteita en käytä mikäli ei lasketa lippalakkia,
olenko jo liian vanha siihen?
Kädessä minulla on AINA kello ja kaulassa ketju.
Myös lapset voi tunnistaa yleensä siitä että heillä on kaulassa koru.


Haasteen heitti minulle mimon äitee.
Ja sen ohjeistus menee näin:
Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekkään faktoja vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

Haastan edelleen:
mizyénan sekä Elohiiren

2 kommenttia:

  1. Kiva oli lukea ja tutustua.

    Mä tein haasteen jo viime viikolla :)

    VastaaPoista
  2. Hui! Miten mä olen missannut sen... mies palasi matkoilta niin ehkä ehdin selailla blogit läpi hieman tarkemmin =)

    Taisin olla viimesiä jotka teki tämän joten kaikki jotka "tiedän" olivatkin jo tehneet haasteen :)

    VastaaPoista

Ihan mahtavaa jos ehdit jättää kommentin,
ilahdun ihan jokaisesta!
Kiitos kun kävit ♥