13.10.2010

Syksy vasta.


Ihanan kirpeänä.
Viimaisena ja kylmänä.
Juuri niinkuin pitääkin.
Miksi aurinko paistaa vain kun olen töissä?


Se ei tykkää laittaa takkia päälle.
Ei kesälläkään tarvinnut.
Ymmärtäähän sen,
kukapa nyt ei haluaisi kirmata liki alasti,
ulkona ja sisällä.
Mutta nyt on ihan oikeasti kylmä,
odotappa vain kun tulee lunta!


Ulkona on värejä,
tummaa harmaata - k o n t r a s t e j a.
Aamulla on upeita auringonnousuja ja usvia.
Pimeä tulee aivan liian nopeasti.
Pääsisipä kuvaamaan.


Hiekkalelut olivat kadonneet laatikosta.
Vain kaksi nallea, pitkin pihaa.
Tehtiin monta kakkua,
hiekasta, kivistä ja kepeistä
käsin.


Raikasta syksyä,
nautitaan neljästä vuodenajasta!


7 kommenttia:

  1. Samoin raikasta syksyä teille!

    Mä olen kuvannut kolme piiiiiiitkä päivää sisällä tällä viikolla ja välillä kaihonnut tosiaan ulos aurinkoonkin... No, ehkä nyt lomaviikolla:)!

    VastaaPoista
  2. On kyllä muuten oikeestiki aika hienoa että meillä täällä Suomessa on kaikki neljä vuodenaikaa, pitää muistaa nauttia jokaisesta niistä. :)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanan täydellisiä kuvia sinulle. Mahtavia :)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia :), ihana kylmä syksy! Meille satoi jo ensilumi, joka on vieläkin maassa. Yöllä on ollut pakkasta koska maakin on jäässä. Odotan talvea, saadaan lumen kautta valoa!

    VastaaPoista
  5. Tämä sinun blogisi on aivan ihana! Miten saatkin lapsistasi noin ihania kuvia? Siis eihän lapsista rumia kuvia voikaan saada mutta sinun osaavat poseerata kuin supermallit :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos PL ♥ Minustakin siinä on kiva kontrasti.

    Tanja, olen aina sisällä, kahdeksasta nelkään. Olen huomannut että myös aurinko noudattaa virka-aikoja ;)

    Kirsikka, eikö! Sen sijaan me naristaan, jokaisena vuodenaikana tasaisesti. Kumma juttu.

    Kiitos stiinapauliina ♥ Opetellaan :)

    Hipsu, samaa odotan todellakin, tuliskin oikein paljon lunta!

    merryroseberry, hih, kiitos. Itseasiassa lapseni eivät poseeraa, eivät juurikaan välitä kamerasta. Olen ina kateellinen lapsista jotka kameran nähdessään poseeraavat, olen tainnut kyllästyttää omani :D

    Kiitos kaikille lukijoille ♥

    VastaaPoista

Ihan mahtavaa jos ehdit jättää kommentin,
ilahdun ihan jokaisesta!
Kiitos kun kävit ♥